UWAGA !!!
Wykryto, iż właśnie używasz przeglądarki Internet Explorer 6.
W związku z tym, iż przeglądarka ta nie spełnia podstawowych standardów oraz zgodnie z zaleceniami producenta należy zaktualizować ją do nowszej wersji.
Dalsze przeglądanie naszej strony przy użyciu Internet Explorer 6 będzie powodowało nieprawidłowe wyświetlanie niektórych elementów.

ZAMKNIJ
Piątek, 05 lipca 2013
Bezpłatne szkolenie: „Podstawowe pojęcia i zasady kreowania produktu lokalnego i marketingu terytorialnego”

Lokalna Grupa Działania „Partnerstwo na Jurze” we współpracy z Regionalnym Ośrodkiem Polityki Społecznej w Krakowie organizuje bezpłatne szkolenie nt.:

„Podstawowe pojęcia i zasady kreowania produktu lokalnego i marketingu terytorialnego”  w dniu 25 lipca 2013 roku w godz. 9-16 w siedzibie LGD w Chrzanowie, przy ulicy Focha 3, sala audiowizualna.

Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom dobrych przykładów wykorzystania produktu lokalnego dla rozwoju regionu i zapoznanie z zasadami wprowadzania produktów lokalnych i marki lokalnej (marketing terytorialny).

Do udziału w szkoleniu zapraszamy: pracowników Urzędów Gmin, pracowników Ośrodków Kultury, organizacje pozarządowe, Koła Gospodyń Wiejskich, animatorów Miejscowości Tematycznych, rzemieślników.

Osoby chcące wziąć udział w szkoleniu muszą dopełnić formalności do 19 lipca 2013 r., dostarczając do biura LGD wypełniony formularz zgłoszeniowy na szkolenie oraz formularz klienta indywidualnego PEFS. W przypadku reprezentantów instytucji wymagane jest również wypełnienie formularza instytucjonalnego PEFS. Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Osobą prowadzącą szkolenia będzie Pani: Olga Gałek z Fundacji Miejsc i Ludzi Aktywnych (MiLA) – trenerka, specjalista ds. marki i przedsiębiorczości lokalnej, autorka ogólnopolskiego Programu Produkt Lokalny i Marka Lokalna, posiada wieloletnie doświadczenie we wspieraniu aktywnych miejsc w kreowaniu i promocji działań na rzecz rozwoju lokalnego, budowaniu marek lokalnych, prowadzeniu szkoleń i warsztatów oraz pozyskiwaniu funduszy na działalność organizacji pozarządowych; autorka licznych publikacji z zakresu produktu lokalnego, marki lokalnej i gospodarki społecznej.

 

Podstawowe pojęcia i zasady kreowania produktu lokalnego i marketingu terytorialnego - program

Podstawowe pojęcia i zasady kreowania produktu lokalnego i marketingu terytorialnego - formularz zgłoszeniowy

Formularz dla klienta indywidualnego

Formularz dla klienta instytucjonalnego

Piątek, 04 października 2019
Europa.eu
Leader
PROW
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”. Działalność Lokalnej Grupy Działania „Partnerstwo na Jurze” jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zachodnia malopolska
Facebook
ZRZESZONE GMINY
Alwernia Babice Chrzanów Libiąż Trzebinia
BIP
NEWSLETTER
Najnowsze informacje o naborach, imprezach, szkoleniach prosto na Twój e-mail.
Kroppa
Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013. Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.
Partnerstwo Na Jurze